Od 7 lat zajmuję się marketingiem online.

Interesuję się optymalizacją sprzedaży i analityką internetową.

Wiem, że dla właścicieli firm  liczy się nie to, jakie prowadzimy działania, nie liczy się nawet do końca, jak je prowadzimy. Najważniejsza jest odpowiedź na pytanie, czy dane działania przynoszą rezultaty. W marketingu online odpowiedź na to pytanie okazuje się możliwa.

Proponuję Państwu:

  • badanie skuteczności strony www
  • badanie zachowania użytkowników na stronie
  • kampanię reklamową, w której jasno określimy cele, a współczynnik ich osiągnięcia ocenimy wspólnie na podstawie raportu skuteczności.
  • stałą optymalizację kampanii reklamowych, poszukiwanie odpowiednich rozwiązań aż do skutku
  • optymalizację strony pod kątem wyszukiwarek, analizę jakości ruchu przychodzącego z wyszukiwarek

Aby poprawiać skuteczność, trzeba mieć stałą możliwość dopracowywania narzędzi marketingowych, którymi są: strona www, systemy reklamowe, kampanie. Moja wiedza jest na tyle szeroka, że jestem w stanie nie tylko zdiagnozować problem, ale także go rozwiązać – przebudować stronę, kampanię reklamową, uruchomić dodatkowy kanał promocji.

BLUETKA TO:

  • analityka kampanii reklamowych online (wyciskam najlepsze soki z analyticsa i prezentuję wybrane dane w formie raportu zrozumiałego dla wszystkich)
  • konfiguracja kont Google Analytics i Google Tag Manager
  • ocena skuteczności strony www
  • tworzenie stron na potrzeby kampanii reklamowych (tzw landingpejdży)
  • targetowane kampanie przypominające na portalach i kontach społecznościowych
  • kampanie adwords prowadzone w oparciu o cele marketingowe z raportem współczynników ich osiągania
  • tworzenie stron internetowych na silniku wordpress, joomla lub drupal
  • tworzenie sklepów na silniku prestashop
  • optymalizacja stron i sklepów pod kątem większej efektywności sprzedażowej i innych założonych celów